• Ledenadministratie

Elk lid, maar ook alle vrijwilligers van KVC, worden geregistreerd in onze ledenadministratie ‘Sportlink’. Bij leden tot en met 18 jaar worden ook de gegevens van ouders opgeslagen.

Wijzigen
    Is jouw adres, e-mailadres of telefoonnummer gewijzigd? Geef dit dan door aan onze secretaresse: Cathrien Wind: tel: 06-10168070 of per mail: secretariaat@kvckorfbal.nl.

KNKV / KVC APP DOWNLOADEN

Hoe download je de app?

1. Ga naar de App store en download de App: “KNKV Wedstrijdzaken”
    2. Als je voor de eerste keer aan de slag gaat met de app van Sportlink is het nodig dat je jezelf registreert. Om jezelf te kunnen koppelen aan jouw gegevens (of die van je kind) moet je het e-mailadres gebruiken dat bekend is bij KVC. Op dit emailadres ontvang je ook andere mailtjes vanuit KVC.
    3. Nadat de registratie en activatie hebben plaatsgevonden kan je inloggen in de app.

Hoe werkt dat dan?
    Veel kan je zelf via de app, sommige dingen moeten echt door de ledenadministratie gedaan worden. Uiteindelijk is alles afhankelijk van het mailadres dat je gebruikt voor de app. Ben je speler, dan moet dat adres in de ledenadministratie van de club opgeslagen worden. De app herkent je automatisch en je krijgt vanzelf jouw informatie. Jonger dan 16 of geen eigen e-mailadres? Dan mogen ze (bij wet bepaald) hun informatie niet zelf aanpassen. Bij elk lid kan de ledenadministratie ook 1 extra mailadres vastleggen (dat heet “ouder/verzorger 1”) waarmee we ‘gezinsleden’ samenvoegen. Concrete voorbeelden:

• Je kind is jonger dan 16 en heeft geen eigen mailadres. Gebruik dan jouw mailadres als hoofdmailadres én laat jouw mailadres bij ‘ouder/verzorger 1’ opslaan. Je kan dan de app namens je kind beheren.
    • Je kind is ouder dan 16 en/of heeft een eigen mailadres. Leg dan het mailadres van je kind vast in de ledenadministratie én laat jouw mailadres bij ‘ouder/verzorger 1’ opslaan. Jullie kunnen dan beide inloggen in de app. (je kind ziet alleen zijn of haar info, jij alles)
    • Je wil je kinderen (of kleinkinderen/vrienden) wel volgen maar je hoeft het programma niet in jouw programma te zien, dan kan je ze makkelijk volgen door Favorieten te gebruiken. Zoek het team of de speler op en maak deze favoriet met het sterretje naast de naam.

Heb je bovenstaande gedaan maar gaat het nog niet goed? Of ben je ook leider van een team? Lees dan op de website de veel gestelde vragen: https://www.sportlink.nl/oudersindeapp/. Dan weten we zeker dat je eruit komt.

Privacy niveau
    Ga in de app naar menu -> instellingen -> Mijn persoonsgegevens en pas hier het gewenste privacy niveau aan.

Spelerspasfoto in de app
    Wij willen jullie vragen om de foto in de app niet te wijzigingen. Wij streven naar uniformiteit in de foto’s. Heb jij nog geen KVC-foto laten maken. Neem dan contact op met s.wouters@kvckorfbal.nl.

Pushmeldingen
    Ga in de app naar menu -> instellingen -> pushberichten.
    Het is wenselijk om je pushmeldingen voor het team in deze app aan te zetten. Zo kan de Tc, trainster of coach bij bijv. afgelastingen een bericht verspreiden en krijg jij deze te zien op je telefoon.

Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met f.geelen@kvckorfbal.nl.