• kleding

KVC heeft een eigen kledinglijn in samenwerking met de Topshop Bladel.
    * Het bedrukken van het clublogo op eerder gekochte kleding is ook mogelijk.

Verplichte aanschaf kleding
    KVC speelt in een zwarte stretch-rok met broekje eraan vast, een rood wedstrijdshirt en zwarte lange sokken. Het rokje en de sokken dien je te kopen op de club. KVC zorgt voor het wedstrijdshirt, deze zijn in bezit van de vereniging.

Kleding mogelijk gemaakt door sponsoren
    Wedstrijdshirts
    • Elk team is in het bezit van een tas met wedstrijdshirts die mogelijk gemaakt zijn door een sponsor.
    Trainingspakken
    • Elk seniorenteam is ook in het bezit van een trainingspak per lid. De trainingspakken zijn mogelijk gemaakt door een sponsor.
    ! De trainingspakken die door de vereniging worden uitgegeven zijn presentatiepakken, geen pakken om in te trainen of buiten de korfbal om te dragen.
    * Alle kleding die mogelijk gemaakt zijn door sponsoren zijn eigendom van KVC en dienen altijd terug in geleverd te worden. De leden tekenen hiervoor een contract.

KLEDINGLIJN KVC -> verkoop op de club
    Bestellingen verlopen via de kledingcommissie.
    • Cathrien Wind

• Natasja Wouters

• Ilona van Loon

Kledinglijn KVC

Begin seizoen en gedurende het seizoen
    Kleding is te passen en te bestellen aan het begin van het seizoen. De datums en tijden worden gecommuniceerd in de nieuwsbrief start seizoen. Ook tijdens het seizoen kunt u contact opnemen, dit kan per tel. of via de e-mail: kleding@kvckorfbal.nl

Betalen bij KVC
    Alle kleding/artikelen dienen direct te worden betaald, ook als deze besteld moet worden. Gelieve zo veel mogelijk via de pin te betalen. In de kantine is een pinautomaat aanwezig.

Tweedehands verkoop of ruilen?
    Tweedehands rokjes hebben we overgenomen van de vereniging NeCa. Zolang de voorraad strekt zijn deze in de verkoop.
    * KVC neemt geen kleding terug voor de tweedehands verkoop.
    * Kleding omruilen tegen een andere maat is niet mogelijk.

KLEDINGLIJN KVC -> verkoop bij de Topshop in Bladel
    De kleding is het hele seizoen te verkrijgen. De kleding kunt u in de winkel kopen of u kunt het online bestellen via https://www.topshopbladel.nl/product-categorie/verenigingen/kvc-korfbal-verenigingen/

Kledinglijn KVC2

* De prijzen op de website van de Topshop zijn leidend en kunnen afwijken van de prijzen in het informatieboekje.

Bedrukken en betalen bij de Topshop
    • Het bedrukken van het KVC-logo is bij de prijs inbegrepen. De kosten voor het bedrukken van een naam is voor eigen rekening.
    • Alle kleding dient direct te worden betaald aan de Topshop. De club krijgt geen commissie over deze prijzen.

DE KLEDINGCOMMISSIE

Beheer van de kleding en KVC-clubartikelen

kleding@kvckorfbal.nl

Aanspreekpunt: