• VERANTWOORDELIJKHEDEN KANTINEDIENST OUDERS

KVC vraagt 3 uurtjes van uw tijd.

Vanaf vorig en ook dit seizoen wordt er van alle ouders verwacht dat men 1 of 2x per jaar een kantinedienst of andere vrijwilligerstaak invullen.
    Deze verschillende taken zijn terug te vinden in de KNKV-app.
    Zo o.a. ook de kantinediensten.
    Elke zaterdag en zondag om de week is de kantine geopend tijdens thuiswedstrijden en zoeken we dus vrijwilligers die tijdens deze uren de kantine willen runnen.

Uitgangspunten van de tijden voor een kantinediensten zijn te vinden in onderstaande tabel. Uiteraard is dit nog afhankelijk van eventuele wijzigingen in het programma. Kijk daarom altijd in de KNKV- app voor de actuele tijden.

Zaterdag

Aantal  personen

Zondag
    (om de week)

Aantal personen

Kantinedienst 1

8.00-10.30

9.15-11.15

1

Kantinedienst 2

10.30-13.30

11.15-14.00

Kantinedienst 3

13.30-15.00
    Bar, poetsen kleedlokalen en kantine.

14.00-15.30
    Bar, poetsen kleedlokalen en kantine.

2

Voorafgaand aan de competitie heeft u ongeveer 2 weken de mogelijkheid om zelf een kantinedienst te kiezen, door je in te schrijven via de KNKV-app.
    Openstaande kantinediensten worden nadien willekeurig ingedeeld onder ouders die niets hebben ingevuld of laten weten.
    Heb je de mogelijke opties bekeken en besluit je deze periode geen kantinedienst te draaien? Stuur dan een mailtje naar w.mollen@kvckorfbal om dit aan te geven. Dan zorgen we dat we je niet inplannen in deze periode.

Heeft zich ingedeeld en kunt u op een later moment toch niet? Gebruik dan de knop ruilen in de app. Totdat iemand deze taak van je heeft overgenomen blijft deze dienst achter jouw naam staan. Hoe de app en de tool vrijwilligers precies werkt dat zie je in de toegevoegde bijlage.

Tijdens de kantinedienst zal er in de kantine een map klaarliggen waarin beschreven staat wat er van je verwacht wordt tijdens een kantinedienst.  Elke zaterdag is er ook een terreindienst aanwezig bestaande uit leden van het bestuur of TC die zullen zorgen dat de kantine geopend en gesloten wordt. Op zondag wordt het terrein door de teams geopend en afgesloten. Er is altijd iemand die je dan ook even uitlegt hoe alles in zijn werk gaat.