• Naam: Marre Huijsmans
    Team: KVC 2
    Geboortedatum: 19-06-2003
    Woonplaats: Hapert
    Relatie (verliefd): Happy single :)

1. Vertel eens iets over je beroep of studie, wat doe je precies?
    Ik zit nu in het tweede jaar van mijn studie Psychologie aan Tilburg University en ik ben dit jaar begonnen aan de major Klinische psychologie.

2. Wat zijn je passies/hobby’s buiten het korfballen?
    Buiten korfbal vind ik het leuk om met vriendinnen lekker een drankje te doen en bij te kletsen over alles wat we weer hebben meegemaakt, maar ik vind het ook heerlijk om lekker een filmpje of serie te kijken op de bank thuis.

3. Heb je een bijnaam, zo ja welke?
    Ik heb eigenlijk niet echt een bijnaam. Sommige vriendinnen noemen me wel ooit Mar, maar daar houdt het eigenlijk ook wel bij op.

4. Wat is je favoriete zaterdagavondbesteding?
    Op zaterdag avond ben ik eigenlijk altijd opstap te vinden of ergens bij een feestje. Je zult mij dan nooit thuis op de bank vinden.

5. Hoe zou je de sfeer bij KVC beschrijven?
    Altijd super gezellig, ik denk dat ik het nog nooit mee heb gemaakt dat er geen goede sfeer hangt bij KVC en dat maakt het ook altijd zo gezellig.

6. Wat is je favoriete KVC feestje geweest en waarom?
    Ik denk toch wel de jaarlijkse huifkartocht. Dit is altijd een feestje waar iedereen naar uitkijkt en tot nu toe is het elke keer ook echt een top dag geweest.

7. Wie is binnen je team de meest opvallende persoon en waarom?
    Ik denk misschien Nikki of Lotte. Ze zijn allebei vrij drukke personen die veel kletsen en er vaak ook voor zorgen dat er veel gelachen wordt in het team.

8. Om wie of wat heb je rond het korfbal het meest gelachen?
    Toch wel de blunders die er tijdens trainingen en wedstrijden ooit worden gemaakt en leuke dingen die we meemaken als we allemaal samen opstap zijn.

9. Heb je een bepaald bijgeloof voor de wedstrijd?
    De laatste bal die voor de wedstrijd wordt geschoten met het inspelen moet toch eigenlijk echt wel raak zijn. Anders kunnen we naar mijn mening nog niet beginnen.

10. Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt?
    Toen ik lang geleden nog éénvaks korfbal speelde in de jeugd heb ik ooit per ongeluk op de paal van de tegenstanders geschoten.

11. Hoe denk je dat tegenstanders je zien als speelster?
    Ik denk dat ik er misschien redelijk onschuldig en rustig uit zie, maar als het erop aankomt laat ik me zeker niet zomaar aan de kant zetten en ga ik er echt voor, waardoor ik misschien anders ben dan ze vooraf zouden verwachten.

12. Wat is je hoogtepunt als korfbalster?
    Ik denk toch wel mijn jaren in de A1. Eerst nog met VVO hadden we echt een heel leuk en goed team waar we ook echt op een goed niveau mee speelden. En later in de A1 van KVC met het nieuwe team. Hier wonnen we ook echt altijd mee en hebben we heel wat kampioenschappen meegemaakt.

13. Wat is je dieptepunt als korfbalster?
    Ik denk misschien het eerste jaar dat de A’s van VVO en Klimroos samen gingen en we in een nieuw team speelde. We waren allemaal heel gemotiveerd om te winnen, maar we waren in een redelijk moeilijke poule gezet, waardoor we echt wedstrijd na wedstrijd verloren.

14. Welke korfbaldroom zou je nog willen verwezenlijken?
    Ik hoop met het team waar ik nu in zit ver te kunnen komen en wie weet over een tijdje misschien nog wel ooit in KVC 1 te spelen.

15. Waar ligt de kracht van je huidige team?
    Ik denk dat we allemaal hele sterke meiden zijn die zich niet zomaar aan de kant laten zetten en ook niet zomaar opgeven, maar er juist vol voor gaan.

16. Van welke trainer/trainster heb je het meeste geleerd en waarom?
    Ik denk Ben en Peter, ik vind ze hele goede trainers die echt weten waar ze het over hebben, waardoor je ook echt vooruitgang merkt.

17. Wie verdient volgens jou de titel 'clubman/clubvrouw' binnen KVC?
    Ik denk toch wel Ben. Hij staat altijd voor ons klaar en is heel erg gemotiveerd om ons allemaal naar de winst te leiden.

18. Je bent voor 1 dag de voorzitster van de vereniging, wat zou je willen veranderen/organiseren?
    Een groot korfbaltoernooi in de zomer, zoals de voetbaltoernooien die er allemaal zijn, waar iedereen uit de buurt zich voor kan aanmelden en dan met ’s avonds een groot feest om de dag af te sluiten.

19. Wil je verder nog iets kwijt?
    Ik ben heel erg blij dat KVC zo’n leuke club is en dat we met de meiden onderling allemaal zo close zijn!