• Op deze zonnige zondag staat de wedstrijd KVC 1 - DAW Schaijk 1 op het programma. KVC leidt momenteel in het klassement met 6 punten uit 4 wedstrijden en DAW staat hier vlak achter met 5 punten. Voor beide teams een belangrijke wedstrijd dus.

KVC begint scherp en weet in de eerste aanval al een strafworp te veroorzaken. Manon van Rooij weet ‘m helaas niet af te ronden maar in de aanvallen daarna weet ze 2x op rij te scoren en leidt KVC na 5 minuten met een 2-0 voorsprong. Ook Wendy Mollen weet de korf goed te vinden en zet KVC hierna met 2 afstandsschoten op 4-0.
    Hierna heeft DAW voor het eerst een antwoord en zet de stand op 4-1. Manon van Rooij reageert hier meteen op door een vrije bal binnen te schieten. 5-1. DAW komt beter in de wedstrijd en weet aansluiting te vinden tot 5-3. Gelukkig blijft KVC scherp en loopt uit tot een 9-3 voorsprong.

In de rust wordt benadrukt dat we DAW niet uit stilstand mogen laten schieten. We zijn goed bezig. Met de vele supporters naast de lijn die genieten van het heerlijke nazomerse zonnetje moeten we scherp beginnen aan de tweede helft en mogen we DAW niet terug laten komen.

DAW komt het best uit de kleedkamer en scoort uit een goed uitgespeelde kans de 9-4. Kelly antwoordt met een korte kans en het wordt 10-4. Daarna blijft KVC zoeken naar kansen en speelt de wedstrijd uit zo gemakkelijk uit. De wedstrijd wordt afgefloten bij een stand van 14-5.

KVC 2 won vandaag met 6-5 van DAW Schaijk 2. Fenna Lepelaars scoorde met haar vrije bal het winnende doelpunt en haalde de overwinning binnen. KVC 3 gaf helaas een ruime voorsprong nog bijna uit handen en deelde de punten met Bladella 2. Eindstand 7-7. KVC 4 verloor vandaag helaas met 3-4 van Vessem/Winty 2.

Volgende week staan er vier uitwedstrijden op het programma:
    10:30 Kraanvogels 1 - KVC 4
    11:45 Prinses Irene 2 - KVC 2