• Op de zonnige zondag 4 juni stond de wedstrijd KVC 1 - DAW Schaijk op het programma. De vorige wedstrijd tegen deze tegenstander werd met 10-9 verloren, het beloofde dus een spannende wedstrijd te worden. Tevens was dit de laatste wedstrijd in senioren 1 voor Lisanne van Kroonenburg en Manon van Rooij die na dit seizoen afscheid nemen van de selectie.
    DAW Schaijk begon heel scherp aan de wedstrijd door 2 afstandsschoten meteen raak te schieten, aan KVC dus de taak om verdedigend wat meer druk te gaan geven. Aanvallend was het in het ene vak zoeken naar de juiste kansen om tot een doelpunt te komen. Uiteindelijk lukte dit wel door een afstandsschot van Karin Vosters en een strafworp van Fraukje Geelen. Het andere vak had hier minder moeite mee. Jitte de Bruijn weet snel achter elkaar twee keer raak te schieten en KVC zo op een 4-2 voorsprong te zetten. Voor rust scoort DAW Schaijk nog 1 keer en gaan beide team even de verkoeling opzoeken bij een 4-3 ruststand.
    In de rust benadrukte coach Ben Morel dat het team er vooral zelf in moest geloven.
    Na rust was het weer DAW Schaijk die als eerste de korf wist te vinden en zo de gelijkmaker scoorde. Toch wist KVC weer de voorsprong te pakken door doelpunten van Zoë Bolte en Lisanne van Kroonenburg. Het team wist het gat helaas niet groter te maken en gaf zo DAW Schaijk de kans om in de wedstrijd te blijven. Hier maakte de tegenstanders dankbaar gebruik van en wisten een 8-6 stand om te draaien naar 8-9. Gelukkig was Jitte de Bruijn scherp in de afronding en scoorde ze de gelijkmaker. Er kwamen nog wat kansen voor beide partijen maar de stand bleef gelijk.
    KVC 2 wist hun wedstrijd tegen DAW Schaijk 2 te winnen met 10-5. Hierdoor was er nog steeds een kans om te promoveren naar de reserve topklasse maar waren ze afhankelijk van andere uitslagen. Later op de middag werd bekend dat ze op basis van onderling resultaat 3e zijn geëindigd en dus niet promoveren.
    KVC 3 wist moeilijk de korf te vinden en verloor met 3-6 van DAW Schaijk.
    KVC 4 kon afgelopen zondag het seizoen afsluiten met een kampioensfeestje! Ondanks de verloren wedstrijd (6-10) was de voorsprong die ze hadden groot genoeg.
    KVC 5 won met 10-6 van Springfield 1.

Dinsdag 13 juni staat het koppelschieten nog op het programma voor de senioren leden en daarna kan iedereen gaan genieten van een welverdiende zomerstop.